Naiset juoksevat rannalla. Kiertoharjoittelu

Treeni on hauskempaa kaverin kanssa, ja kaverin kanssa tulee myös lähdettyä paremmin.

© wichmann+bendtsen

20 minuutin 6 harjoitteen lihastreeni kiertoharjoitteluohjelmana

Kiertoharjoittelulla voit vahvistaa kaikkia kehon lihaksia vain 20 minuutissa. Välineitä ei tarvita, kehon paino riittää.

torstai 23. kesäkuuta 2016 teksti Michelle Kristensen

Vahvat lihakset 9 harjoitteen kiertoharjoitteluohjelmalla

Voit unohtaa kahvakuulat, käsipainot ja muut voimaharjoitteluvälineet. Paras voimatreeniväline kulkee nimittäin aina mukanasi: oman kehon paino.

KUNTO PLUSsan kiertoharjoitteluohjelmalla vahvistat koko kehoa ilman välineitä.

TREENAA NÄIN

  • Lämmittele perusteellisesti,
  • Käy kiertoharjoitteluohjelma läpi ainakin kolmesti mutta mielellään useamminkin, jos aikaa ja energiaa riittää vielä kolmen kierroksen jälkeen. 
  • Älä pidä taukoja harjoitteiden välissä. 
  • Täyden kierroksen jälkeen voit pitää minuutin tauon ja hörpätä hiukan vettä. 

Ryhti suoraksi kolmella tehokkaalla harjoitteella

Kiertoharjoittelun lämmittely

Pyöritä käsiä ja heiluttele jalkoja, juokse ja hypi paikallasi ennen kuin ryhdyt tekemään varsinaisia harjoitteita täydellä teholla.

Kaikki ohjelman harjoitteet saat alla olevista linkeistä.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2019!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee