Juoksijan tehotreeni - ilman lenkkeilyä

Jos sää tai keli ei suosi lenkkeilyä, tämä ohjelma pitää juoksukunnon niin hyvänä, ettei lenkkeilyä tarvitse tauon jälkeen aloittaa vasta-alkajan ohjelmalla tai juoksukävelyllä.

keskiviikko 8. syyskuuta 2010 teksti KUNTO PLUS

Oheisella kotikuntoiluohjelmalla voit säilyttää juoksukuntosi lenkkeilemättä. Harjoitukset kehittävät sekä kestävyyttä, voimaa että nopeutta, joten olet jälleen valmis lenkkipoluille heti, kun säät tai kelit sallivat.

Ulkona on silti syytä käydä päivittäin nauttimassa päivänvalosta ja raittiista ilmasta. Ulkotreeniin kannattaa vaihtaa heti, kun säät tai kelit vain sallivat.

Koko kahdeksan harjoituksen ohjelma on tarkoitus käydä läpi 2 - 3 kertaa viikossa.

Lämmittely

Huolellinen lämmittely varmistaa treenin tehon. Lämmittele tekemällä jokaista harjoitetta neljä toistoa.

h3Venyttely/h3
Venyttely on tärkeää sekä ennen treeniä että sen jälkeen. Ennen harjoittelua kannattaa venytellä lihakset, joiden tietää olevan jäykät, ja treenin jälkeen kaikki lihakset.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee