5 harjoitetta L-seisontaan

5 harjoitteen sarja huipentuu L-seisontaan eli Adho Mukha Vrksasanaan.

Tavoitteena L-seisonta

Tule joogakouluun!

5 harjoitteen ohjelma koostuu neljästä valmistavasta harjoitteesta ja huipentuu L-seisontaan eli sanskritiksi Adho Mukha Vrksasana. L-seisontaan päädytään tekemällä harjoitteet tehdään esitetyssä järjestyksessä. Edeltävät harjoitteet valmistelevat ja lämmittävät kehoa päätösliikkeeseen, joka vahvistaa ja notkistaa kehoa monin tavoin. Seuraa ohjeita tarkasti, mutta älä lannistu, vaikkei suoritus olisikaan ensi alkuun täydellinen – keskity ensisijaisesti tekemään liikkeet oikein. ### L-seisontaan johtava ohjelma

  • Tarvitset joogamaton ja seinän, johon voi nojata jaloilla.
  • Harjoittele mieluiten joka päivä. Aikaa kuluu noin 20 minuuttia kerralla. 3 - 4 viikkotreenillä pääset toki jo hyviin tuloksiin.
  • Muun kuntoilun jälkeen voi tehdä lopuksi joogaa, niin lihakset ovat valmiiksi lämpimät ja notkeat. Nämä jooga­liikkeet ovat niin hellävaraisia, että ne voi tehdä ilman lämmittelyäkin.
  • Jos aikaa ja intoa riittää, käy harjoitteet läpi 2 kertaa.

5 vaiheen L-seisontaohjelma videoina

Kiitokset Katharina Koppille JeppeYogasta

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background