5 harjoitetta L-seisontaan

5 harjoitteen sarja huipentuu L-seisontaan eli Adho Mukha Vrksasanaan.

Tavoitteena L-seisonta

Tule joogakouluun!

5 harjoitteen ohjelma koostuu neljästä valmistavasta harjoitteesta ja huipentuu L-seisontaan eli sanskritiksi Adho Mukha Vrksasana. L-seisontaan päädytään tekemällä harjoitteet tehdään esitetyssä järjestyksessä. Edeltävät harjoitteet valmistelevat ja lämmittävät kehoa päätösliikkeeseen, joka vahvistaa ja notkistaa kehoa monin tavoin. Seuraa ohjeita tarkasti, mutta älä lannistu, vaikkei suoritus olisikaan ensi alkuun täydellinen – keskity ensisijaisesti tekemään liikkeet oikein. ### L-seisontaan johtava ohjelma

  • Tarvitset joogamaton ja seinän, johon voi nojata jaloilla.
  • Harjoittele mieluiten joka päivä. Aikaa kuluu noin 20 minuuttia kerralla. 3 - 4 viikkotreenillä pääset toki jo hyviin tuloksiin.
  • Muun kuntoilun jälkeen voi tehdä lopuksi joogaa, niin lihakset ovat valmiiksi lämpimät ja notkeat. Nämä jooga­liikkeet ovat niin hellävaraisia, että ne voi tehdä ilman lämmittelyäkin.
  • Jos aikaa ja intoa riittää, käy harjoitteet läpi 2 kertaa.

5 vaiheen L-seisontaohjelma videoina

Kiitokset Katharina Koppille JeppeYogasta

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background