Syvä kyykky

Tehokas venytys koho keholle.

Harjoite

  • Laskeudu Nöyrästä soturista (harjoitus 2) kontillesi ja vie sitten oikea jalka eteen.
  • Laske lantio syvään lattiaa kohti, ja tarkista että etummainen polvi on kantapään kohdalla. Koukista takimmaista jalkaa niin, että varpaat tulevat lattiaan.
  • Laske oikea käsi oikealle polvelle. Paina kädellä polvea.
  • Jännitä vatsalihakset, ja käännä rintaa vasemmalle. Nosta vasen käsi kohti kattoa.
  • Koukista kyynärpää ja venytä vasenta lapaa selkärankaa kohti.
  • Ojenna käsi taakse, nosta vasen jalka ja tartu siihen ulkosyrjästä. Jännitä vasen pakara, ja koukista vasenta jalkaa sitä kohti.
  • Taivuta päätä taakse ja keskity syvään hengittäen venytykseen.
  • Viivy asennossa vähintään 5 sisäänhengityksen ajan, laskeudu sitten nelinkontin ja toista liike toiselle puolelle.

Katso video

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background