Lue myös

Nainen joogaa

Vene

Pieni silta

Viimeinen vaihe ennen siltaa.

perjantai 30. lokakuuta 2015 teksti L. Jørgensen

Harjoite

  • Lepää selälläsi jalat lattiassa lantion leveyden verran irti toisistaan ja kädet lattiassa vartalon vierellä.
  • Nosta lantiota kohti kattoa, jännitä pakarat. Paina jalkoja alaspäin.
  • Vedä kyynärpäitä ja hartioita vartalon alla toisiaan kohti niin paljon kuin saat. Risti kädet vartalon alle ja paina käsivarsia ja käsiä alaspäin niin paljon kuin mahdollista.
  • Nosta leukaa irti rinnasta, ja paina päätä lattiaan. Rinta nousee niin ylös kohti kattoa kuin mahdollista, mutta hartiat pysyvät lattiassa.
  • Pidä asento 4 - 8 sisäänhengityksen ajan, ja siirrä sitten kädet vartalon sivulle, ja rullaa selkä alas nikama nikamalta niin, että häntäluu laskeutuu viimeiseksi.


Katso video

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Mikä hedelmä on suosikkisi?

KUNTO PLUS suosittelee