Pieni silta

Viimeinen vaihe ennen siltaa.

Harjoite

  • Lepää selälläsi jalat lattiassa lantion leveyden verran irti toisistaan ja kädet lattiassa vartalon vierellä.
  • Nosta lantiota kohti kattoa, jännitä pakarat. Paina jalkoja alaspäin.
  • Vedä kyynärpäitä ja hartioita vartalon alla toisiaan kohti niin paljon kuin saat. Risti kädet vartalon alle ja paina käsivarsia ja käsiä alaspäin niin paljon kuin mahdollista.
  • Nosta leukaa irti rinnasta, ja paina päätä lattiaan. Rinta nousee niin ylös kohti kattoa kuin mahdollista, mutta hartiat pysyvät lattiassa.
  • Pidä asento 4 - 8 sisäänhengityksen ajan, ja siirrä sitten kädet vartalon sivulle, ja rullaa selkä alas nikama nikamalta niin, että häntäluu laskeutuu viimeiseksi.

Katso video

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background