Pieni silta

Viimeinen vaihe ennen siltaa.

Harjoite

  • Lepää selälläsi jalat lattiassa lantion leveyden verran irti toisistaan ja kädet lattiassa vartalon vierellä.
  • Nosta lantiota kohti kattoa, jännitä pakarat. Paina jalkoja alaspäin.
  • Vedä kyynärpäitä ja hartioita vartalon alla toisiaan kohti niin paljon kuin saat. Risti kädet vartalon alle ja paina käsivarsia ja käsiä alaspäin niin paljon kuin mahdollista.
  • Nosta leukaa irti rinnasta, ja paina päätä lattiaan. Rinta nousee niin ylös kohti kattoa kuin mahdollista, mutta hartiat pysyvät lattiassa.
  • Pidä asento 4 - 8 sisäänhengityksen ajan, ja siirrä sitten kädet vartalon sivulle, ja rullaa selkä alas nikama nikamalta niin, että häntäluu laskeutuu viimeiseksi.

Katso video

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background