Nöyrä soturi

Tekee hyvää hartioille ja selälle.

Harjoitus

  • Aloita soturi 1 -asennosta. Vie kädet selän taakse ja alas. Risti sormet ja vedä lapaluut yhteen.
  • Venytä käsiä taakse.
  • Käännä oikeaa polvea oikealle ja nojaudu eteenpäin koskettamatta reiteen.
  • Paina päätä alas ja nosta kädet yhdessä ylös. Paina lapaluita yhteen.
  • Pysy asennossa rauhallisesti hengittäen niin kauan kuin pystyt.
  • Palaa takaisin asentoon Soturi 1.
  • Toista Soturi 1 ja Nöyrä soturi toiselle puolelle toinen jalka edessä.

Katso harjoitusvideo

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background