Nöyrä soturi

Tekee hyvää hartioille ja selälle.

Harjoitus

  • Aloita soturi 1 -asennosta. Vie kädet selän taakse ja alas. Risti sormet ja vedä lapaluut yhteen.
  • Venytä käsiä taakse.
  • Käännä oikeaa polvea oikealle ja nojaudu eteenpäin koskettamatta reiteen.
  • Paina päätä alas ja nosta kädet yhdessä ylös. Paina lapaluita yhteen.
  • Pysy asennossa rauhallisesti hengittäen niin kauan kuin pystyt.
  • Palaa takaisin asentoon Soturi 1.
  • Toista Soturi 1 ja Nöyrä soturi toiselle puolelle toinen jalka edessä.

Katso harjoitusvideo

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background