Lue myös

Nainen joogaa

Vene

5 harjoitteen lonkka- ja reisiohjelma

Lonkkien ja reisien venytys

Valmistavien harjoitteiden jälkeen lihasten ja jänteiden pitäisi olla nyt niin hyvin lämmitellyt, että pystyt viimeiseen "twisted sister"-venytykseen.

torstai 8. lokakuuta 2015 teksti L. Jørgensen

Harjoite

  • Asetu nelinkontin ja tuo toinen jalka eteen käsien väliin. Ota vastakkaisen puolen kädellä tukea polvesta. Pidä toinen käsi alustassa. Paina lantiota alas.
  • Varmista, että etumaisen jalan sääri on suorana.
  • Jännitä vatsalihakset ja kierrä vartaloa etummaisen jalan puoleen.
  • Nosta käsi polvelta ylös. Nosta takimmaisen jalan jalkaterä ylös. Tartu jalkaterän ulkosyrjään.

  • Jännitä etummaisen jalan pakaraa ja vedä samalla jalkaterää kohti pakaraa.
  • Vedä päätä taakse, hengitä syvään ja anna lonkkien sekä reisien venyä.
  • Pysyttele asennossa vähintään 5 sisäänhengityksen ajan. Asetu taas nelinkontin ja toista liike toiselle puolelle.
  • Vinkki Jos et yllä jalkaterään kädellä, käytä apuna vyötä.



Katso video

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Mikä hedelmä on suosikkisi?

KUNTO PLUS suosittelee