Askelkyykky ja vartalon kierto

Kolmas harjoitus tehdään putkeen edellisen askelkyykkyharjoituksen kanssa.

Harjoite

  • Tue kämmenet polveen askelkyykkyasennossa.
  • Jännitä vastalihakset. Koukista kyynärpäät. Vie takimmaisen jalan puoleisen käsivarrena kyynärpää etummaisen reiden yli. (Nojaa tarvittaessa taempi polvi lattiaan.)
  • Hengitä rauhallisesti sisään 3–5 kertaa.
  • Vie kädet lattiaan etummaisen jalan molemmin puolin ja asetu nelinkontin.
  • Toista sekä askelkyykky kylkivenytyksellä (harjoitus 2) että tämä harjoitus toiselle puolelle.

Katso video

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background