Askelkyykky ja vartalon kierto

Kolmas harjoitus tehdään putkeen edellisen askelkyykkyharjoituksen kanssa.

Harjoite

  • Tue kämmenet polveen askelkyykkyasennossa.
  • Jännitä vastalihakset. Koukista kyynärpäät. Vie takimmaisen jalan puoleisen käsivarrena kyynärpää etummaisen reiden yli. (Nojaa tarvittaessa taempi polvi lattiaan.)
  • Hengitä rauhallisesti sisään 3–5 kertaa.
  • Vie kädet lattiaan etummaisen jalan molemmin puolin ja asetu nelinkontin.
  • Toista sekä askelkyykky kylkivenytyksellä (harjoitus 2) että tämä harjoitus toiselle puolelle.

Katso video

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background