6 viikon teho-ohjelma koko keholle!

Bikinikuntoon 6 viikossa

Oletko valmis bikinikauteen? Jos et vielä ole rantakunnossa, tartu personal trainer Jari Ketolan huipputehokkaaseen treeniohjelmaan, jolla saa ihmeitä aikaan jo kuudessa viikossa.

tiistai 22. toukokuuta 2012 teksti KUNTOPLUS

Etkö vielä ole tilaaja?
[bodylink]

Ohjelma sisältää sekä lihaskunto- että kestävyysharjoittelua, eikä lepopäiviä ole monta. Lopputulos on kuitenkin vaivan arvoinen.

Keho katseenkestävään kuntoon!

Teho-ohjelman avulla saat lisää voimaa, kestävyyttä ja ryhtiä ja vartalostasi tulee urheilullisempi ja kiinteämpi.

Viikottaiset treenikerrat


Tämä ohjelma sopii ihanteellisesti sinulle, jonka on hankala saada sovitettua treeni osaksi arkea. Se myös auttaa tekemään liikunnasta ja terveellisemmästä elämästa pysyvän tavan.

Lihastreeni 3–7 kertaa viikossa Jari Ketolan Top 100 -ohjelmalla.

Kestävyysharjoittelu 1–3 kertaa viikossa Jari Ketolan neljän tyypin intervalleilla.

[bodylink]

Kuuden viikon ajan harjoitellaan miltei joka päivä, mutta lihastreenikerrat ovat vain 10–15 minuutin mittaisia.

Harjoittelu on ihanteellisen tehokasta silloin, kun keskittyy pitämään itsensä ryhdikkäänä.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Mikä sinua auttaa rentoutumaan kiireisen päivän jälkeen?


KUNTO PLUS suosittelee