Ratkaisuja nukahtamisongelmiin

3 vinkkiä: Mittaa unesi

Aktiivisuusrannekkeella voi mitata muutakin kuin aktiivisuutta. Se voi auttaa myös hyvän yöunen saavuttamisessa. Näiden vinkkien avulla se onnistuu.

torstai 19. kesäkuuta 2014 teksti KUNTO PLUS

  • 1. Pidä ranneke kädessä ja kerro sille, kun menet nukkumaan (jos se on mallia, jolle tarvitsee kertoa). Useimmat mallit mittaavat unen laatuasi – jotkut hyvinkin yksityiskohtaisesti, toiset vain näyttäen unen ja liikkumisen (levottoman unen) jaksot.
  • 2. Käytä laitteen sovellusta unitietojen tarkasteluun. Siten saat hyvän kuvan tavanomaisesti yöunestasi.
  • 3. Valitse aktiivisuusranneke, jossa on herätystoiminta. Heräät lempeään värinään ranteessa ja herätyksen voi parhaimmillaan valita tapahtumaan keveän unen jaksolla.

KUNTO PLUSsan suuri uni-teemanumero!

Nyt saat KUNTO PLUSsan unta ja nukkumista käsittelevän teemanumeron (+ toisen numeron) 2,95 eurolla.

Nykyisin jopa puolet ihmisistä kärsii univaikeuksista! Me tartuimme ongelmaan ja otimme lokakuun KUNTO PLUSsan teemaksi unen ja nukkumisen. Kokosimme lehteen hyvien unien edellytykset ja asiantuntijoiden toimivat vinkit ja hyvien unien reseptit. Me kerromme mm:

  • Asiaa unesta: Paljonko nukumme, ja paljonko meidän pitäisi nukkua. Miten nukkuminen vaikuttaa elimistöön, ja mitä unen puute tekee elimistölle ja mielelle.

  • Nukkumisasennot: Millaisia nukkumisasentoja on, ja millainen asento kannattaa valita.

  • Virkistävimmät torkut: Päivän pelastus 20 minuutissa! Näin se onnistuu!

  • Unikoulu: Autoimme 3 koehenkilöämme nukkumaan paremmin. Kokeile itse asiantuntijoiden ohjeilla!

Uni-teemanumero ilmestyy lokakuun puolivälissä. Tilaa nyt, niin varmistat, että saat omasi!

KUNTO PLUSsan UNI-TEEMANUMERO + toinen numero 2,95 eurolla. Katso tarjous täältä - hinta 2,95 €

HUOM! Tarjous on voimassa lokakuun 4. päivään saakka!


Saavuta tavoitteesi vuonna 2019!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Haluaisitko eroon kuukautisista?


KUNTO PLUS suosittelee