Ruotsin vuoden 2015 roosat nauhat on suunnitellut kolmikko Claesson-Koivisto-Rune.

Roosa nauha rintasyöpää vastaan

Lokakuussa vietetään Syöpäsäätiön Roosa nauha -kampanjaa. Roosa nauha -tuotteiden myynnistä osa menee rintasyöpätutkimuksen hyväksi.

torstai 1. lokakuuta 2015

Tämän vuoden Roosa nauha -kampanjan nimi on Käsi sydämellä ja teema on välittäminen.

Suomessa rintasyöpä todetaan vuosittain noin 4 800 naisella. Seulontojen ja varhaisen diagnosoinnin ansiosta yhä useammat selviävät sairaudesta. Vielä 60-luvulla noin puolet sairastuneista menehtyi. Nykyisin noin 80 % selviää.

Kuntoplus.fi kertoo kampanjakuukuaden aikana rintasyövän ehkäisystä ravitsemuksen ja liikunnan avulla.

Lue lisää tämän vuoden Roosa nauha -kampanjasta täältä >>>

Saavuta tavoitteesi vuonna 2019!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Haluaisitko eroon kuukautisista?


KUNTO PLUS suosittelee