Ruotsin vuoden 2015 roosat nauhat on suunnitellut kolmikko Claesson-Koivisto-Rune.

Roosa nauha rintasyöpää vastaan

Lokakuussa vietetään Syöpäsäätiön Roosa nauha -kampanjaa. Roosa nauha -tuotteiden myynnistä osa menee rintasyöpätutkimuksen hyväksi.

torstai 1. lokakuuta 2015 teksti KUNTOPLUS

Tämän vuoden Roosa nauha -kampanjan nimi on Käsi sydämellä ja teema on välittäminen.

Suomessa rintasyöpä todetaan vuosittain noin 4 800 naisella. Seulontojen ja varhaisen diagnosoinnin ansiosta yhä useammat selviävät sairaudesta. Vielä 60-luvulla noin puolet sairastuneista menehtyi. Nykyisin noin 80 % selviää.

LUE MYÖS: Rintasyöpä on naisten yleisin syöpä

Kuntoplus.fi kertoo kampanjakuukuaden aikana rintasyövän ehkäisystä ravitsemuksen ja liikunnan avulla.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Mikä sinua auttaa rentoutumaan kiireisen päivän jälkeen?


KUNTO PLUS suosittelee