Testaa vastustuskykysi

Jos virukset ja bakteerit pääsevät iskemään alvariinsa, kannattaa tutkailla hieman omina elämäntapoja. Omaa vastustuskykyä tukemalla voi säästyä esimerkiksi flunssakausista vähemmällä.

Tee testi niin, näet voisitko itse evästää vastustuskykyäsi torjumaan taudinaiheuttajia tehokkaammin.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Paljonko syöt päivittäin kasviksia?

Miten usein syöt rasvaista kalaa?

Miten usein syöt runsaasti kuitua sisältäviä ruoka-aineita, kuten pähkinöitä, manteleita, täysjyväruista- tai kauraa, kvinoaa tai palkokasveja?

Miten usein syöt hapatettuja ruokia, kuten jogurttia, hapankaalia, misoa tai kimchiä?

Miten paljon käytät alkoholia?

Paljonko nestettä juot päivässä?

Tunnetko itsesi virkeäksi herätessäsi?

Kuinka usein tunnet itsesi stressaantuneeksi?

Kuinka usein harrastat liikuntaa?

Kuinka usein ulkoilet päivän mittaan yhteensä vähintään puoli tuntia?

Tupakoitko?

Saavuta tavoitteesi vuonna 2019!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Haluaisitko eroon kuukautisista?


KUNTO PLUS suosittelee