Vältä pitkälle jalostettua ruokaa

Syö ruokaa, joka on mahdollisimman luonnollista ja itse aidoista aineksista valmistettua.

Valitse aitoa ruokaa einesten sijaan - clean eating.

Ajattele näin: Ruoka, joka ei säily ikuisesti, on terveellistä.

- Anna-Alexandra Hoppe

Miten niin?

Tarinan pahiksia ovat pitkälle jalostetun ruuan sisältämät kovetettujen kasvirasvojen ja eläinrasvojen sisältämät transrasvahapot, jotka heikentävät immuunipuolustusta, lisäävät pahan kolesterolin määrää veressä ja laskevat hyvän kolesterolin määrää, mikä lisää sydäntautiriskiä. Transrasvahappoja on eniten elintarvikkeissa, joiden tuoteselosteessa lukee ”osittain kovetettua rasvaa”.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background