Näin pidät päivän energiasaldon kurissa

Ateriaehdotukset päivään, jona ei kerry liikoja kaloreita, vaikka päivälliseksi on lohta ja hollanninkastiketta eli hollandaisea.

keskiviikko 5. toukokuuta 2010 teksti KUNTO PLUS

Aamiainen
300 g hedelmälohkoja, 1 dl probioottista hapanmaitojuomaa ja mantelirouhetta

Aamupäivän välipala
1 banaani

Lounas
3,5 viipaletta täysjyväruisleipää, kullekin viipaleelle 1 viipale kevytjuustoa ja turskanmätisäilykettä, remouladekastiketta ja 20 - 30 g broilerinrintafilettä. Lisäksi 150 - 200 g tuoresalaattia, esim. porkkanaraastetta tai sekasalaattia.

Iltapäivän välipala
Kuppikeitto ja 1 viipale täysjyväleipää. Lisäksi voit nauttia 1 hedelmän tai hieman vihanneksia.

Päivällinen
Lohta ja hollanninkastiketta (ohjeen saat tämän sivun lopusta)

Saavuta tavoitteesi vuonna 2019!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Haluaisitko eroon kuukautisista?


KUNTO PLUS suosittelee