Haluatko pienemmän vatsan?

Pömpöttääkö pötsi siihen malliin, ettei huvita pukeutua mihinkään vartalonmyötäiseen? Kokeile KUNTO PLUSsan ravitsemussuunnitelmaa. Helppoa suunnitelmaa noudattaen uskaltaudut pian kurveja nuolevaan asuun!

Hoikistava linja, jolla nälkä pysyy loitolla!

© Jacob Helbig

Näin kokoat ateriat
Ravitsemussuunnitelma kertoo, mitä ruoka-aineita voit valita kustakin ravintoaineryhmästä ja koostaa itsellesi maistuvat ateriat. Ainoa edellytys on, että pidät kiinni annetuista määristä.

Esimerkki:

Hedelmät & vihannekset – valitse näistä:
200 grammaa omenaa tai päärynää
150 grammaa mustikoita
300 grammaa melonia
1 suuri paprika
250 grammaa tomaattia

Voit siis valita hedelmistä ja vihanneksista esimerkiksi 150 grammaa mustikoita tai vaihtoehtoisesti syödä vaikkapa 1/3 annoksen mustikoita (50 grammaa) ja 2/3 annosta melonia (200 grammaa). Näin saat lisää vaihtelua ja aterioista tulee entistäkin monipuolisempia.