Haluatko pienemmän vatsan?

Pömpöttääkö pötsi siihen malliin, ettei huvita pukeutua mihinkään vartalonmyötäiseen? Kokeile KUNTO PLUSsan ravitsemussuunnitelmaa. Helppoa suunnitelmaa noudattaen uskaltaudut pian kurveja nuolevaan asuun!

Hoikistava linja, jolla nälkä pysyy loitolla!

© Jacob Helbig

Näin kokoat ateriat
Ravitsemussuunnitelma kertoo, mitä ruoka-aineita voit valita kustakin ravintoaineryhmästä ja koostaa itsellesi maistuvat ateriat. Ainoa edellytys on, että pidät kiinni annetuista määristä.

LUE MYÖS: KUNTO PLUS Ruokavalio – laihdu terveellisesti ja turvallisesti

Esimerkki:

Hedelmät & vihannekset – valitse näistä:
200 grammaa omenaa tai päärynää
150 grammaa mustikoita
300 grammaa melonia
1 suuri paprika
250 grammaa tomaattia

Voit siis valita hedelmistä ja vihanneksista esimerkiksi 150 grammaa mustikoita tai vaihtoehtoisesti syödä vaikkapa 1/3 annoksen mustikoita (50 grammaa) ja 2/3 annosta melonia (200 grammaa). Näin saat lisää vaihtelua ja aterioista tulee entistäkin monipuolisempia.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background