Hoikistava linja, jolla nälkä pysyy loitolla!

Haluatko pienemmän vatsan?

Pömpöttääkö pötsi siihen malliin, ettei huvita pukeutua mihinkään vartalonmyötäiseen? Kokeile KUNTO PLUSsan ravitsemussuunnitelmaa. Helppoa suunnitelmaa noudattaen uskaltaudut pian kurveja nuolevaan asuun!

tiistai 26. marraskuuta 2013 teksti KUNTO PLUS


Näin kokoat ateriat
Ravitsemussuunnitelma kertoo, mitä ruoka-aineita voit valita kustakin ravintoaineryhmästä ja koostaa itsellesi maistuvat ateriat. Ainoa edellytys on, että pidät kiinni annetuista määristä.

Esimerkki:

Hedelmät & vihannekset – valitse näistä:
200 grammaa omenaa tai päärynää
150 grammaa mustikoita
300 grammaa melonia
1 suuri paprika
250 grammaa tomaattia


Voit siis valita hedelmistä ja vihanneksista esimerkiksi 150 grammaa mustikoita tai vaihtoehtoisesti syödä vaikkapa 1/3 annoksen mustikoita (50 grammaa) ja 2/3 annosta melonia (200 grammaa). Näin saat lisää vaihtelua ja aterioista tulee entistäkin monipuolisempia.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2018!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee