Treeni hoituu 10 minuutissa – 5 pikatreeniohjelmaa

Pitkään treeniin ei aina tahdo riittää aika eikä jaksaminenkaan. Kokosimme tänne 5 treeniohjelmaa, joilla saa sykkeen ylös ja hien pintaan 10 minuutissa.

Viisi 10 minuutin treeniohjelmaa

Täysi teho – ilman hyppyjä

Yksinkertaisesti tehokasta

Pieni treeni, suuri vaikutus, ohjelmaan kuuluu mm. haarahyppyjä ja polvennostoja, joilla sykkeen saa hetkessä nousemaan. Ja treeni kestää vain 10 minuuttia! Kokeile digi-KUNTO PLUSsaa 2 viikkoa 0 eurolla, niin saat ohjelman käyttöösi saman tien.

Sprawl-hyppyjä, haarahyppyjä ja lankkuja

3 kierrosta 3 harjoitetta. Sen kun tekee täysillä, päivän treeni tulee hoidetuksi ilman turhaa aikailua. Kokeile digi-KUNTO PLUSsaa 2 viikkoa 0 eurolla, niin saat ohjelman käyttöösi saman tien.

Kiinteyttä kehoon

Peppu, reidet ja core ovat tämän selkeän treeniohjelman keskiössä. Et tarvitse välineitä
etkä tuntikausien puurtamista. Kokeile digi-KUNTO PLUSsaa 2 viikkoa 0 eurolla, niin saat ohjelman käyttöösi saman tien.

Syke ylös 10 minuutissa

Jos sinulla on 10 minuuttia aikaa, meillä on sinulle tehotreeni, nettitreeniohjelma, jolla saat sykkeen korkealle ja kiinteyttä koko kehoon. Kokeile digi-KUNTO PLUSsaa 2 viikkoa 0 eurolla, niin saat ohjelman käyttöösi saman tien.