FAQ - kuntoplus.fin käyttö
FAQ

Täältä saat tarvitsemasi avun

FAQ – kuntoplus.fin käyttö

Ratkaisuja kirjautumisongelmiin, ohjeita Reittisuunnittelun käyttämiseen ja muihin verkkopalveluihimme.

torstai 9. marraskuuta 2017

Vastauksia yleisimpiin kysymyksiin kuntoplus.fin käytöstä. Jos et löydä vastausta täältä, ota yhteys asiakaspalveluun.

Asiakaspalvelu vastaa myös kaikkiin tilausta ja tilaajalahjoja koskeviin kysymyksiin.


Reittisuunnittelun käyttö

Miten reittejä piirretään ja tallennetaan? Mitä karttojen symbolit tarkoittavat? Voiko tallennettua reittiä muuttaa? Katso täältä!
  • Kysymyksiä ja vastauksia KUNTO PLUSsan Reittisuunnittelusta



  • Käyttäjäprofiili ja sivustoon kirjautuminen

    1. Mitä hyötyä profiilin luomisesta on?
    2. Miten profiili luodaan?
    3. Miksi sähköpostini ei kelpaa?
    4. Mistä löydän asiakasnumeron?
    5. Minulla on profiili, mutta miten kirjaudun sivustoon?
    6. Olen unohtanut salasanani
    7. Joudun jatkuvasti kirjautumaan uudestaan sisään
    8. Miten sähköpostiosoitteen saa muutettua?
    9. Miten salasana vaihdetaan?


    Uutiskirje

    1. Miten voin tilata uutiskirjeen?
    2. Miten uutiskirjeen tilaus peruutetaan?
    3. Kuinka usein uutiskirjeitä tulee?
    4. Miten saan uutiskirjeen uuteen sähköpostiin?


    Käyttäjäprofiili ja sivustoon kirjautuminen


    1. Mitä hyötyä käyttäjäprofiilin luomisesta on?

    Tarvitset käyttäjäprofiilin, että voit tallentaa ja tarkastella Reittisuunnittelulla laatimiasi reittejä.

    Käyttäjäprofiili ei maksa mitään.



    2. Miten käyttäjäprofiili luodaan?

    Klikkaa kuntoplus.fi sivuston yläreunan valikossa viimeisenä oikealla yläkulmassa olevaa pientä “ukkelin” kuvaa, valitse Luo profiili -painike. Kirjoita tiedot, hyväksy käyttöehdot ja valitse sivun lopusta käyttäjätunnuksen luomispainike.

    Pääset suoraan tunnusten luomissivulle tästä.



    3. Miksi sähköpostiosoitteeni ei kelpaa?

    Jos järjestelmä ilmoittaa, että osoitteesi on jo käytössä, pyydä sähköpostiisi uusi salasana tästä.

    Jos salasananvaihtoviestiä ei näy, tarkista roskapostisi. Jos viestiä ei ole sielläkään, varmista sähköpostipalvelun tarjoajalta, mihin viesti on mennyt. Tarkista myös, kirjoititko sähköpostiosoitteesi varmasti oikein.

    Voit myös luoda kokonaan uuden käyttäjäprofiilin käyttämällä toista osoitetta.



    4. Mistä asiakasnumero löytyy?

    Asiakasnumero on jokaisen lehden mukana tulevalla A4-laskutustietoarkilla osoitetietojen ja viivakoodin yläpuolella. Asiakasnumerossa on 10 numeroa.

    Jos sinulla ei ole yhtään laskua tallessa, voit pyytää asiakasnumerosi sähköpostiisi tästä.



    5. Olen luonut käyttäjäprofiilin. Miten kirjaudun sisään kuntoplus.fi-sivustoon?

    Siirry sivulle kuntoplus.fi, klikkaa kuntoplus.fin ylälaidan valikosta “ukkelin” kuvaa ja valitse kirjautumispainike tai kirjaudu sisään tästä.



    6. Mistä saan uuden salasanan?

    Jos olet unohtanut salasanasi, "voit tilata uuden sähköpostiisi täältä. Kirjoita kenttään se sähköpostiosoite, jonka olet tallentanut profiiliisi, niin saat salasananvaihtolinkin postiisi.

    Klikkaa linkkiä ja vaihda salasana.

    Jos salasananvaihtoviestiä ei ala kuulua, tarkista roskapostisi. Jos viestiä ei ole sielläkään, varmista sähköpostipalvelun tarjoajalta, mihin viesti on mennyt. Tarkista myös, kirjoititko sähköpostiosoitteesi varmasti oikein.



    7. Joudun kirjautumaan yhtä mittaa sisään

    Jos joudut kirjautumaan sisään jokaisen uuden sivun avaamiseksi, hyväksy evästeet selaimessasi (Selaimen asetuksissa).

    Evästeet ovat selaimeen (Internet Explorer, Firefox, Safari, Chrome, Opera tms) tallennettavia käyttäjän tunnistustietoja. Kuntoplus.fi tarkistaa evästeillä, oletko kirjautunut sivustoon.

    Jotkut yhtiöt käyttävät välityspalvelua eli "proxy-serveriä", jolloin sinun täytyy pyytää organisaatiosi verkon pääkäyttäjää hyväksymään kuntoplus.fin evästeet.



    8. Miten voin vaihtaa sähköpostiosoitteeni?

    Siirry sivulle kuntoplus.fi, klikkaa kuntoplus.fin ylälaidan valikosta “ukkelin” kuvaa ja valitse kirjautumispainike ja sitten ukkelin kuva ja sieltä muokkaustoiminto tai avaa profiilin muokkaustoiminto tästä.



    9. Miten vaihdan salasanan?

    Voit vaihtaa salasanan profiilissasi. Siirry sivulle kuntoplus.fi, klikkaa kuntoplus.fin ylälaidan valikosta “ukkelin” kuvaa ja valitse kirjautumispainike ja sitten ukkelin kuva ja sieltä muokkaustoiminto tai avaa profiilin muokkaustoiminto tästä.





    Uutiskirje


    1. Miten tilaan uutiskirjeen?

    Tilaa uutiskirje tästä. Saat postiisi tervetulotoivotuksen ja uutiskirjeen jatkossa.



    2. Miten peruutan uutiskirjeen?

    Jokaisen uutiskirjeen lopussa on Peru-linkki.



    3. Kuinka usein uutiskirje ilmestyy?

    Uutiskirjeitä lähetetään suunnilleen viisi viikossa.



    4. Mitä pitää tehdä, kun sähköposti vaihtuu?

    Jos et enää pääse vanhaan osoitteeseen, tilaa uusi uutiskirje uuteen sähköpostiosoitteeseesi.







    Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

    Ehkä sinua kiinnostaa...

    Mitä terveysneuvoa sinun on vaikeinta noudattaa?


    KUNTO PLUS suosittelee