Nainen katsoo lenkillä urheilukelloaan
© iStock

Lukijoiden treenitavoitteita: kahdeksan hyvää syytä liikkua

Treenaatko sinä tavoitteellisesti? Kysyimme lukijoiltamme heidän treenitavoitteistaan ja saimme lukuisia innostavia vastauksia.

maanantai 2. lokakuuta 2017 teksti Anja Bruneskjold

Toisilla on jämpit tavoitteet treenille, toiset liikkuvat fiilispohjalta silkasta liikkumisen ilosta. Me kysyimme lukijoiltamme, millaisia treenitavoitteita heillä on. Kenties näistä löytyy muillekin lisää hyviä syitä lähteä liikkeelle!

Mette Jensen: ”Haluan saada lisää virtaa ja jaksamista arkeen.”

AB Andersen: ”Haluaisin löytää kadonneen vyötäröni.”

Therése Boman: ”Haluan voida paremmin ja saada lisää energiaa elämään.”

Lotte Klausen: ”Haluan lisää voimaa kehooni. Liikkumalla voin myös paremmin.”

Weronica Olofsson: ”Olin vuosia ylipainoinen, mutta olen sittemmin pudottanut painoa lähes 60 kiloa. Nyt haluan palkita itseni saavutuksestani pitämällä itsestäni huolta myös liikkumalla.”

Christine Nina Andreasson-Matuszewski: ”Haluan pitää yllä kuntoani ja pitää niska-hartiavaivat loitolla jatkossakin.”

Anni Lindman: ”Haluan kokonaisvaltaisesti vahvemman kehon.”

Ellen Juul: ”Terve sielu terveessä ruumiissa – siinä se.”

Treenaamiseen on siis lukuisia hyviä syitä, ja monilla on myös selkeitä - tai vähän väljempiä – tavoitteita liikkumiselle. Useimmille treenaaminen on kuitenkin ennen kaikkea tapa pitää huolta terveydestä ja jaksamisesta. Se on myös meille KUNTO PLUSsan toimituksessa tärkeimpiä treenitavoitteita: liikunta auttaa jaksamaan paremmin arjessa sekä voimaan paremmin niin fyysisesti kuin henkisesti.

Mitkä ovat sinun treenitavoitteesi?

Ehkä sinua kiinnostaa...