Frida Hallqvist ja Maria Lucia, pulsing barre
© Jakob Helbig

Pulsing Barre -treeni

Pulsing Barre -harjoitteissa yhdistyvät pilates, baletti ja lihaskuntoharjoittelu. Niitä tehdessä voi tuntua, että lihaksia polttaa, mutta niin on tarkoituskin - palkkiona ovat kiinteät lihakset ja litteä vatsa.

torstai 12. tammikuuta 2017 teksti Frida Hallqvist & Inge Eriksen

Lihakset vahvoiksi

Nimi Pulsing Barre tulee pienistä sykäyksittäisistä liikkeistä joka harjoitteessa. Sykäykset tai joustot ovat tehokasta maitohappotreeniä, joka haastaa lihakset äärimmilleen ja aiheuttaa polttavan tunteen lihaksiin, kun niihin kertyy maitohappoa. Maitohappotreeni edistää suorituskykyä ja kykyä viedä itsensä äärirajoille. 

Tuloksena ovat kiinteät jalat ja pakarat, litteä vatsa ja vahvat käsivarret.

Välineet

Tanko tai tukeva tuoli tai pöytä tasapainon tueksi, redondo-pallo (n. 10 €) ja jumppamatto.

Viikko-ohjelma

Tee harjoitteet 4 kertaa viikossa.

Alla 5 Pulsing Barre -harjoitetta

Teema

Ehkä sinua kiinnostaa...