Frida Hallqvist: Askelkyykky ja hauiskääntö

Kuminauha on ainoa tarvitsemasi apuväline, mutta se on välttämätön! 

© Jakob Helbig

Lihaskuntotreeni kuminauhalla: Askelkyykky ja hauiskääntö

Tehokkaalla lihaskuntoharjoitteella vahvistat sekä käsiä että jalkoja.

maanantai 19. kesäkuuta 2017 teksti Frida Hallqvist

Askelkyykky ja hauiskääntä kuminauhan kanssa

Alkuasento 

Ota kuminauhan päistä kiinni ja vie kuminauha toisen jalan alle ja astu toisella jalalla taakse. Pidä vatsa tiukkana ja selkä suorana.

Harjoite 

Laskeudu uloshengityksen aikana askelkyykkyyn niin alas, että molemmat polvet ovat 90 asteen kulmassa. Koukista samalla käsivarsia niin, että kuormitus tuntuu hauiksissa. Tehosta liikettä pitämällä kyynärpäät kiinni kyljissä. Palaa alkuasentoon sisäänhengityksellä.

Vaikutus: Hauikset, reidet ja pakarat

Vasta-alkaja: 6 x 40 s + 20 s tauot (+ jalan vaihto)

Harjaantunut: 6 x 50 s + 10 s tauot (+ jalan vaihto)

Askelkyykky ja hauiskääntö

© Jakob Helbig

KUNTO PLUS vaatettaa sinut juoksulenkille

Juuri nyt voit saada käytännöllisen ja tyylikkään Active Fit -juoksutakin KUNTO PLUS -lehden mukana. Juoksutakki on räätälöity antamaan sinulle parhaat edellytykset huippusuorituksiin sääolosuhteista riippumatta.

Nyt KUNTO PLUS tarjoaa sinulle hienon juoksutakin sekä runsaasti inspiraatiota, vinkkejä ja terveellisiä reseptejä. Säästät yli 99 €!

>>Katso erikoistarjous täältä.<<

Ehkä sinua kiinnostaa...