Nainen tekee maastavetoa yhdellä jalalla
© wichmann+bendtsen

Kiinteiden pakaroiden salaisuus: maastaveto yhdellä jalalla

Jos haaveenasi on kiinteä, pyöreä peppu, kokeile tätä tehokasta maastavetovariaatiota, joka vahvistaa pakaroiden lisäksi keskivartalon ja jalkojen lihaksia.

keskiviikko 19. lokakuuta 2016 teksti Marianne Korsgaard

Harjoite

  • Seiso lantion levyisessä haara-asennossa paino kummassakin kädessä.
  • Notkista polvia hiukan ja suorista ryhti. 
  • Taivuta ylävartaloa eteen niin pitkälle, että kuula yltää lattiaan, ja nosta samalla toinen jalka taakse vaakatasoon. 
  • Pidä selkä suorana, samoin jalat ja käsivarret. Nouse hallitusti takaisin alkuasentoon.
Toistot: 10 x kummallakin jalalla.

Vaikutus

Erityisesti suuri pakaralihas ja reiden takaosa, myös pohje ja keskivartalo.

--

KUNTO PLUS suosittelee
Haluatko saada enemmän irti treenaamisesta ja saavuttaa näkyviä tuloksia? Ruokapäiväkirja auttaa sinua pitämään ruokavaliosi proteiinit, hiilihydraatit ja rasvat tasapainossa. Kirjaa treenisi, niin ohjaamme sinua oikean kaloriensaannin suuntaan!
Kokeile Ruokapäiväkirjaa 5 päivää ilmaiseksi

Ehkä sinua kiinnostaa...