Nainen tekee takapuolen nostoa
© wichmann+bendtsen

Kiinteiden pakaroiden salaisuus: lantionnosto

Koskaan ei ole liian myöhäistä saada kiinteä takapuoli! Kun harjoitteet, painot ja asenne ovat kohdallaan, olet askeleen lähempänä vahvoja pakaralihaksia.

keskiviikko 19. lokakuuta 2016 teksti Marianne Korsgaard

Harjoite

  • Asetu selinmakuulle jumppamatolle polvet koukussa. 
  • Pidä painoa käsiesi välissä alavatsan päällä. 
  • Jännitä pakaralihakset ja nosta painoa lantiollasi, kunnes ylävartalo lepää hartioden varassa. 
  • Jännitä pakaroita voimakkaasti. 
  • Laskeudu hallitusti ja toista nosto. Älä päästä välillä takapuolta lattiaan.
Toistot: 10

Vaikutus

Etenkin suuri pakaralihas ja reiden takaosa. Myös reiden sisäosa ja pohje aktivoituvat jonkin verran.

--

KUNTO PLUS suosittelee
Haluatko saada enemmän irti treenaamisesta ja saavuttaa näkyviä tuloksia? Ruokapäiväkirja auttaa sinua pitämään ruokavaliosi proteiinit, hiilihydraatit ja rasvat tasapainossa. Kirjaa treenisi, niin ohjaamme sinua oikean kaloriensaannin suuntaan!
Kokeile Ruokapäiväkirjaa 5 päivää ilmaiseksi

Ehkä sinua kiinnostaa...