Nainen tekee step-askellusta
© wichmann+bendtsen

Kiinteiden pakaroiden salaisuus: askellus laudalle

Kaipaatko vinkkejä tehokkaaseen pakaratreeniin? Tämän helpon liikkeen voi tehdä vaikka portailla.

keskiviikko 19. lokakuuta 2016 teksti Marianne Korsgaard

Harjoite

  • Seiso lantion levyisessä haara-asennossa paino kummassakin kädessä. 
  • Astu toisella jalalla laatikon tai matalan penkin päälle tai portaalle ja pidä pakarat tiukkoina. 
  • Nouse kokonaan penkille ja laskeudu. Toista liike toisella jalalla.
Toistot: 10 x kummallakin jalalla.

Vaikutus

Erityisesti suuri pakaralihas ja reiden etuosa. Myös reiden taka- ja sisäosa sekä pohje.

--

KUNTO PLUS suosittelee
Haluatko saada enemmän irti treenaamisesta ja saavuttaa näkyviä tuloksia? Ruokapäiväkirja auttaa sinua pitämään ruokavaliosi proteiinit, hiilihydraatit ja rasvat tasapainossa. Kirjaa treenisi, niin ohjaamme sinua oikean kaloriensaannin suuntaan!
Kokeile Ruokapäiväkirjaa 5 päivää ilmaiseksi

Ehkä sinua kiinnostaa...