Kiinteä peppu 5 viikossa

Miksi vääntäisit viikosta toiseen salilla laitteilla, kun omalla lattiallakin voi tehdä ­viittä tutkitusti tehokasta pakaraharjoitusta? KUNTO PLUSsan 5 viikon pepputreeni kiinteyttää reidet ja pakarat.

keskiviikko 24. elokuuta 2016
Yhdysvaltalainen ACE (American Council on Exercise) selvitti, mitkä liikkeet vahvistavat kaikkein tehokkaimmin juuri pakaralihaksia. KUNTO PLUS -lehti hyödynsi ACE:n tuloksia ja kehitti viiden huipputehokkaan harjoitteen ohjelman, jossa käytetään vastuksena oman kehon painoa.

Ohjelma

Jokaiseen 5 harjoitukseen kuuluu nytkytyksiä, jotka vahvistavat ja muotoilevat lihaksia pakottamalla ne maitohapoille.
  • Joka harjoitteeseen kuuluu annettu määrä nostoja, venytyksiä ja nytkytyksiä.
  • Tee kutakin harjoitetta 3 sarjaa.
  • Käy koko ohjelma läpi kolme kertaa viikossa. Pidä treenipäivien välissä aina vähintään yksi lepopäivä.

Teema

Saavuta tavoitteesi vuonna 2018!

Ehkä sinua kiinnostaa...