Kahvakuulalla vahvaksi

5 yksinkertaista kahvakuulaharjoitusta riittävät koko kehon treenaamiseen ja harjoitusvideoiden avulla opit oikean tekniikan. Kirjaudu sivustoon, katso videot ja ryhdy treenaamaan! Harjoitusvideot 2–5 ovat KUNTO PLUSsan tilaajille.

perjantai 23. tammikuuta 2015 teksti KUNTO PLUS

5 harjoituksen treeni käy läpi kaikki kehon lihasryhmät. Harjoitusvideot 2–5 ovat vain KUNTO PLUSsan tilaajien katsottavissa.

Siirry ensimmäiseen harjoitukseen tästä


Kahvakuulailu käyntiin

Jos et ole aikaisemmin kahvakuulaillut, aloita treenaamalla 2 kertaa viikossa. 2 viikon jälkeen kehosi on sen verran tottunut lajiin, että voit siirtyä 3 viikkotreeniin.

Jos olet ennenkin kahvakuulaillut, aloita 3 tai 4 viikkotreenillä kuntotasosi mukaan. Toistojen määrä ja harjoitusten kuvaukset ovat harjoitusvideoiden yhteydessä.

Kahvakuulatreenin edut

  • Treenaa kokonaisvaltaisesti koko kehoa.
  • Treenaa sekä hitaita että nopeita lihassoluja.
  • Vahvistaa vartalon lihaskorsettia.
  • Kuluttaa tehokkaasti kaloreita.
  • Kehittää samanaikaisesti voimaa, kestävyyttä ja lihaskoordinaatiota.

Ehkä sinua kiinnostaa...