Nainen tekee TRX-harjoitetta
© Jakob Helbig

7 TRX-harjoitetta koko keholle

TRX-nauhoilla treenaaminen on sekä hauskaa että tehokasta. KUNTO PLUSsan treeniohjelma vahvistaa koko kehoa!

perjantai 20. toukokuuta 2016 teksti Frida Hallqvist

7 koko kehon TRX-harjoitetta


Treeni

  • Tee harjoitteet sarjana annetussa järjestyksessä. Pidä harjoitteiden välissä 30 sekunnin tauko.
  • Seitsemän harjoitteen jälkeen aloitetaan taas alusta niin, että sarjoja kertyy yhteensä 3.
  • Viikko-ohjelma: Trenaa TRX:ää 3 kertaa viikossa. Kerta tai kaksikin riittää, jos TRX-treenillä täydennetään muuta kuntoilua, kuten juoksemista tai pyöräilyä.


TRX-nauhojen säädöt

  • Käden- ja jalansijat: Nauhoihin saa sekä kädet että jalat. Kahvoista saa hyvin otteen käsillä, ja jalat voi puolestaan sujauttaa alempana oleviin lenkkeihin.
  • Remmit: Nauhojen keskellä on mustissa remmeissä keltaiset merkit. Niiden avulla nauhat voi säätää sopivan mittaisiksi eri harjoituksiin.
  • Lukot: Paina mustia lukitusvipuja, niin voit pidentää nauhoja yhtaikaa. Nauhoja lyhentäessä remmejä pitää kiristää erikseen yksi kerrallaan.


Teema

Saavuta tavoitteesi vuonna 2018!

Ehkä sinua kiinnostaa...