Lihaksia lomalta

Kesämökki toimii myös kuntokeskuksena, kun vain otat lihaskunnon kasvattamisen lomateemaksi.

sunnuntai 10. heinäkuuta 2016 teksti KUNTO PLUS

Kuntosali ja treenivälineet tuntuvat lomalla kovin kaukaisilta asioilta, mutta kuntoilla voi vallan hyvin missä vain.

KUNTO PLUS -lehti laati lomalaisille kesäbootcamp-ohjelman, jonka kuudella harjoituksella keho vahvistuu lomallakin.

Treenivälineet löytyvät myös kesämökiltä.

Tee treeni kiertoharjoitteluna, jokaista liikettä 30 sekuntia kerralla.

Tee kaikki kuusi harjoitusta nopeasti perätysten, niin koossa on kolmen minuutin rasittava intervallitreeni. Toista koko kierros 4–6 kertaa kuntosi mukaan.

Voit tehdä liikkeitä myös yksittäin tai perätysten juoksulenkin jälkeen keskittyen maksimivoimaan. Tee tällöin joka liikettä 3 x 8–10 toistoa ennen seuraavaan liikkeeseen siirtymistä

Saavuta tavoitteesi vuonna 2018!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Kuinka usein syöt lihaa?


KUNTO PLUS suosittelee