Naiset juoksevat rannalla. Kiertoharjoittelu

6 liikkeen kiertoharjoitteluohjelma

Kiertoharjoittelun avulla voit vahvistaa kaikkia kehon lihaksia vain 20 minuutissa. Välineitä ei tarvita, kehon oma paino riittää.

torstai 23. kesäkuuta 2016 teksti Michelle Kristensen

Vahvat lihakset kiertoharjoittelulla

Voit unohtaa kahvakuulat, käsipainot ja muut voimaharjoitteluvälineet. Paras voimatreeniväline kulkee nimittäin aina mukanasi: oman kehon paino.

KuntoPlussan kiertoharjoitteluohjelmalla vahvistat koko kehon lihaksia ilman mitään välineitä.

Käy koko kiertoharjoitteluohjelma läpi ainakin kolmesti mutta mielellään useamminkin, jos aikaa ja energiaa riittää vielä kolmen kierroksen jälkeen. Älä pidä taukoja liikkeiden välissä. Täyden kierroksen jälkeen voi pitää minuutin tauon ja hörpätä hiukan vettä. Treenaa paljain jaloin.

Kiertoharjoittelun lämmittely

Heilutttele käsiä ja jalkoja, juokse hetki edestakaisin ja hyppele ilmaan paikallasi ennen kuin ryhdyt tekemään varsinaisia harjoituksia täydellä teholla.

Katso alta kaikki ohjelman liikkeet.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2018!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Kuinka usein syöt lihaa?


KUNTO PLUS suosittelee