Nainen tekee sykettä nostavaa joogaharjoitusta
© wichmann+bendtsen

Uusi joogaohjelma nostaa myös sykettä

Joogasta on moneksi! Laadimme tehokkaan harjoituksen, joka nostaa hien pintaan ja auttaa vahvistamaan lihaksia monipuolisesti. Tehokkailla harjoitteilla vähempikin aika riittää: jo vartin treeni auttaa vauhdittamaan energiankulutusta.

keskiviikko 1. maaliskuuta 2017 teksti Susanne Lidang

Joogalla syke ylös

Jooga yhdistetään yleensä rauhalliseen, rentouttavaan ja meditatiiviseen liikkumiseen. Joogasta on kuitenkin moneksi: hetkeen hiljentymisen lisäksi ­oikeilla asanoilla ja dynaamisella otteella tehtynä joogaharjoitus käy myös sykettä reippaasti nostavasta ­ja energiankulutusta tehostavasta treenistä. 

Täältä löydät hauskoja joogaharjoitteita.

Joogatreenin voi tehdä vartissa

Harjoitus ei edellytä mitään ­välineitä, eikä siihen tarvit­se varata edes paljon aikaa. Harjoitteet voi nimittäin tehdä missä ja milloin vain, ja tehokkaan ohjelman tekemiseen riittää ­kokonaisuudessaan vain noin viisitoista minuuttia. Kolme tai neljä kertaa viikossa tehtynä harjoitus auttaa tehostamaan energiankulutusta ja edistämään sydämen hyvinvointia. 

Lataa joogaohjelma alta

Saavuta tavoitteesi vuonna 2018!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Kuinka usein syöt lihaa?


KUNTO PLUS suosittelee