Nainen tekee sykettä nostavaa joogaharjoitusta
© wichmann+bendtsen

Uusi joogaohjelma nostaa myös sykettä

Joogasta on moneksi! Laadimme tehokkaan harjoituksen, joka nostaa hien pintaan ja auttaa vahvistamaan lihaksia monipuolisesti. Tehokkailla harjoitteilla vähempikin aika riittää: jo vartin treeni auttaa vauhdittamaan energiankulutusta.

keskiviikko 1. maaliskuuta 2017 teksti Susanne Lidang

Joogalla syke ylös

Jooga yhdistetään yleensä rauhalliseen, rentouttavaan ja meditatiiviseen liikkumiseen. Joogasta on kuitenkin moneksi: hetkeen hiljentymisen lisäksi ­oikeilla asanoilla ja dynaamisella otteella tehtynä joogaharjoitus käy myös sykettä reippaasti nostavasta ­ja energiankulutusta tehostavasta treenistä. 

Täältä löydät hauskoja joogaharjoitteita.

Joogatreenin voi tehdä vartissa

Harjoitus ei edellytä mitään ­välineitä, eikä siihen tarvit­se varata edes paljon aikaa. Harjoitteet voi nimittäin tehdä missä ja milloin vain, ja tehokkaan ohjelman tekemiseen riittää ­kokonaisuudessaan vain noin viisitoista minuuttia. Kolme tai neljä kertaa viikossa tehtynä harjoitus auttaa tehostamaan energiankulutusta ja edistämään sydämen hyvinvointia. 

Lataa joogaohjelma alta

Ehkä sinua kiinnostaa...