Stressiä lievittävät joogaharjoitteet

Harjoitukset kannattaa tehdä illalla juuri ennen nukkumaanmenoa. 10 minuutin joogan jälkeen olo on rentoutunut kuin hieronnan jälkeen. Kokeile jo tänä iltana!

maanantai 6. elokuuta 2012 teksti KUNTO PLUS

Oletko väsynyt ja stressaantunut

Tunnetko itsesi väsyneeksi ja stressaantuneeksi kiireisen päivän jälkeen? Käy joogamatolle, hengittele syvään ja kokeile näitä kahta joogaharjoitetta:

Aura

Stressiä lievittävä joogaharjoitus.
Stressiä lievittävä helppo joogaharjoitus.

Harjoitteiden tehon perusta

  • Asennot venyttävät hartioita, selkää ja rintalihaksia. Tyypillisesti juuri nämä alueet jännittyvät stressaantuneena.

  • Harjoitteet tehostavat pään alueen verenkiertoa, jolloin päänsärky ja niskan jännitykset lievittyvät.

  • Rauhoitut ja olet enemmän läsnä tässä hetkessä, sillä harjoitteet edellyttävät keskittymistä ja oman kehon kuuntelemista.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2018!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Kuinka usein syöt lihaa?


KUNTO PLUS suosittelee