Hätistä stressi loitolle mieltä virkistävällä joogalla.

Järkeä joogaamalla

Jooga lisää paitsi liikkuvuutta, se myös vetreyttää myös aivot entistä vikkelämmiksi.

keskiviikko 2. heinäkuuta 2014 teksti Sofia Savita Norgren
Joogatreenin myönteinen vaikutus aivoihin johtuu ennen kaikkea joogan mieltä tasapainottavasta vaikutuksesta. Stressaantuneena tulee pohdittua ongelmiaan, mikä vaikeuttaa keskittymistä ja heikentää muistia.Kun onnistuu luomaan tasapainoa ajatusten myllerrykseen, pystyy keskittymään juuri siihen, mihin haluaa ajatusenergiaansa käyttää. [emediate]

NÄIN OHJELMA TOIMII

  • Tee koko ohjelma läpi kaksi kolme kertaa viikossa, niin saat siitä parhaan mahdollisen hyödyn. Kaikkiaan ohjelma vie noin puoli tuntia kerralla.
  • Lisäksi voit valita joitakin liikkeitä tai tehdä pelkkiä hengitys- ja mietiskelyharjoituksia tarpeen mukaan – esimerkiksi, kun haluat valmistautua tiettyyn tilanteeseen, jossa sinun on oltava erityisen valppaana.
  • Hyvän päätöksen joogatuokiolle saat, jos voit asettua selällesi makaamaan ja rentoutua muutaman minuutin ajan, kun olet käynyt koko ohjelman läpi.
  • [emediate]

Teema

Ehkä sinua kiinnostaa...