Hoikka henkilö istuu pöydän ääreen syömään ja pane kaikki mediat pois - sammuttaa television, puhelimen, tietokoneen ja panee lehdet ja kirjat pois. Hoikat ihmiset keskittyvät syödessään ruokaan, eivät kaikkeen muuhun. Jos jaat huomiosi ruuan ja muun tekemisen kanssa, ylensyömisen riski kasvaa.

16 hoikkien ihmisten tapaa

Ei taikuutta vaan tapoja! Kilot karisevat pikku hiljaa kuin itsestään, kun alat noudattaa hoikkien ihmisten elämäntapoja.

sunnuntai 28. elokuuta 2016 teksti KUNTO PLUS

 

 

 

  • Tapa 3: Syö välipaloja

    Välipalat virkistävät henkisesti ja fyysisesti. Pidä ainakin pähkinöitä saatavilla välipalantarpeeseen.
    Terveellisiä välipaloja

 

Saat upean Kari Traa -treenipaidan + 4 nroa KUNTO PLUS -lehteä VAIN 24,90 € Napsauta tästä >>

 

  • Tapa 4: Juo vettä

 

  • Tapa 5: Älä valitse valmiita ateriakokonaisuuksia
    Valitse mielummin yksittäisiä ruokia kuin useamman ruokalajin kokonaisuuksia. Sama pätee myös lounasruokalassa: ota joko keitto, salaatti tai pääruoka ja jälkiruoka - älä kaikkia.

 

 

 

Kokeile Ruokapäiväkirjaa 5 päivää ilmaiseksi – ja saat yhteenvedon päivittäisestä kalorien saannistasi 

 

  • Tapa 9: Pureskele ruoka kunnolla

    Älä hotki. Jos syöt kiireesti, viesti kylläisyydestä ei ehdi perille ennen kuin olet jo syönyt liikaa!

 

  • Tapa 10: Syö keskittyneesti

    Häädä viihde pois ruokapöydästä ja keskity syömiseen, niin huomaat, milloin olet kylläinen.

 

 

 

  • Tapa 13: Käytä portaita

    Käyttämällä portaita voit kohottaa kuntoasi askel askeleelta osana arkea.


Rasva palaa rappusissa

 

 

  • Tapa 16: Hymyile!

    Hyväntuuliset ihmiset elävät tutkimusten mukaan terveellisesti.

Treeni nostaa mielialaa

3 numeroa KUNTO PLUS –lehteä + Kari Traa juoksutakki vain 16,90 €

 

 

Ehkä sinua kiinnostaa...