Näitä elintarvikkeita sopii syödä!

Päivä KUNTO PLUS -dieetillä

Viitenä päivänä viikosta syödään 5 x 250 kcal ateriat. Kokeile päivän ajan. Reseptit saat täältä.

sunnuntai 22. joulukuuta 2013 teksti KUNTO PLUS

Uudella superterveellisellä KUNTO PLUS -dieetillä voit laihtua jopa kilon viikossa kärismättä näläntunteesta tai treenaamatta itseäsi näännyksiin. Dieettiä noudattamalla onnistut ja saat nauttia monipuolista, terveellistä ja herkullista ruokaa. Voit treenata huoletta, olo on mahtava, ja mikä parasta, paino pysyy hallinnassa myös dieetin jälkeen!

Esimerkkipäivä

Aamiainen: Munakokkelia ja ruisleipää

Kokkeli 2 pienestä kananmunasta, ½ paprikaa, 50 g kirsikkatomaatteja ja 25 g pala täysjyväruisleipää.

Välipala: Caffe latte ja tummaa suklaata

Caffe latte 1,5 desiin rasvatonta maitoa. 2 palaa tosi tummaa suklaata.

Lounas: Juureksia broilerin ja sitruunan kera

Ohje

 

Välipala: Juustonäkkileipä

2 viipaletta kuitupitoista täysjyvänäkkileipää, 2 viipaletta eli 50 g juustoa (20 % rasvaa) ja ½ kurkkua.

Päivällinen: Lohta ja kasviksia

Paloittele 75 g lohta. Marinoi soijakastikkeessa, lorauksessa seesamiöljyä ja appelsiinimehua. Leivitä lohi 5 g:llä seesaminsiemeniä. Paista uunissa noin 15 minuuttia ja tarjoile pikapaistettujen kasvisten (200 g) kera.

Lisää ohjeita tuonnempana sivulla

....

Käytä Ruokapäiväkirjaa yhdessä 5:2-dieetin kanssa ja tarkkaile kalorien saantia tai koosta omat reseptisi, joissa on vain 250 kaloria

Kokeile Ruokapäiväkirjaa 5 päivää ilmaiseksi – ja saat yhteenvedon päivittäisestä kalorien saannistasi

Ehkä sinua kiinnostaa...