KUNTO PLUSsan rasvanpoltto-ohjelmaa täydennetään sen edetessä uusilla harjoitteilla ja ohjeilla. Tule mukaan heti alusta ja kerää kaikki hyödyt!

Oletko valmis MUUTOKSEEN?

Tämä ohjelma on juuri sinulle, joka haluat saada ylimääräiset kilot nopeasti ja pysyvästi pois. TAKAAMME, että rasvaa palaa KILO VIIKOSSA, kun noudatat treeni- ja ravitsemusohjelmaamme pilkulleen!

keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Kirjaudu sivustoon, napsauta LATAA, ja ota ohjelma omaksesi. Ohjelma on tarjolla KUNTO PLUS -lehden tilaajille.

Etkö vielä ole tilaaja? Kari Traa -topin ja -trikoot 16,90 eurolla!

 

FATBURNER SPECIAL -rasvanpoltto-ohjelma

KUNTO PLUSsan Fatburner Special -ohjelma on laadittu yhteistyössä ravitsemus ja liikunta-asiantuntijoiden kanssa. Ohjelmaa noudattamalla rasvaa palaa vähintään kilo viikossa.

Tutustu ohjelmaan tarkemmin

 

Fatburner Special -treeniohjelma


14 minuutin supertehokas TABATA-ohjelma, joka sopii myös kotikuntoiluun.

  • Jo 14 minuuttia kohentaa kuntoa ja kiihdyttää rasvanpolttoa.
  • Kunto kohenee tehokkaasti.
  • Lyhyet mutta rankat treenituokiot verottavat hiilihydraattivarastoja vain vähän, joten treenistä ei tule sudennälkä niin kuin pitempikestoisesta treenistä, vaikkapa spinningtunnista.
  • Rasva palaa - lihasmassa ei kulu. Paino laskee terveellisesti ja myös pysyy kurissa pitkään.
  • Jälkipoltto jatkuu jopa 14 tuntia sen jälkeen, kun on treenattu 80 prosentin teholla maksimisykkeesta.
  • Räjähtävät harjoitukset vahvistavat ja kiinteyttävät lihaksia.

 

Fatburner Special -ohjelman ravitsemus


Ravitsemusohjelmaan on haettu inspiraatiota 5:2-menetelmästä:

  • 5 päivänä syödään 5 ateriaa, joissa on jokaisessa 250 kilokaloria. (Miehille 350 kcal)
  • Ateriat nautitaan tasaisesti päivän mittaan - ei useampaa ateriaa kerralla.
  • Kaikissa aterioissa on 250 kilokaloria, joten niiden järjestystä voi vaihdella vapaasti. Aamiaisen voi siis vaihtaa illalliseen tai päinvastoin, kunhan noudattaa 5 aterian päivärytmiä.
  • 2 päivänä (esim. viikonloppuna) syödään normaalisti (ei mässäillä muttei laihdutetakaan). Maksimaaliseen painonpudotukseen pyrkiessä viikonloppuvapaat voi jättää pois, ja jatkaa 250 kcal aterioiden nauttimista kaikkina viikonpäivinä.

 

Ehkä sinua kiinnostaa...