- Juokse ja karppaa

6 kg 6 viikossa juoksemalla ja vähentämällä hiilihydraatin osuutta

Juoksetko pudottaaksesi painoasi? Jos haluat lisätehoa hoikistumiseen, kokeile seuraavaa reseptiä: juokse rauhallisesti, spurttaile ja vähennä hiilihydraattien saantia.

torstai 4. elokuuta 2016
Juoksu on todella tehokasta laihdutuslikuntaa. Juoksuharrastus on myös helppo sovittaa kiireiseenkin aikatauluuun, eikä lenkille lähtemiseen tarvita ihmeellisiä varusteita tai välineitä. Juoksuharrastus ei myöskään edellytä tiettyä aikataulua eikä lenkkeily verota vapaa-aikaa liiaksi.

Näin pääset tuloksiin

Hoikistua voi myös yksinkertaisesti juoksemalla ja rajoittamalla energiansaantiaan. Laihtumista voi kuitenkin tehostaa panostamalla vähähiilihydraattiseen ravintoon. KUNTO PLUSsan ohjeilla hiilareiden nauttimista rajoitetaan hallistusti 6 viikkoa. Lähtökohtana ovat kolme aamiais-, lounas-, välipala- ja päivällisehdotusta, joiden hiilihydraattisiältöä leikataan joka toinen viikko, niin elimistö ehtii tottua muutokseen. Jos heität hiilihydraatit kerralla pois, lenkkeily saattaa jäädä, koska todennäköisesti tunnet itsesi väsyneeksi ja haluttomaksi. Hallitulla hiilihydraattien vähentämisellä elimistö houkutellaan käyttämään varastoimaansa rasvaa sekä treenin polttoaineena että painon pudottamiseksi. Saat siis kaksi etua yhdellä kertaa!

Teema

Ehkä sinua kiinnostaa...