50 päivässä eroon 5 kilosta rasvaa!

Haluatko kohentaa kuntoasi, syödä terveellisemmin ja päästä tavoitepainoosi? Me tarjoamme siihen tarvittavat työkalut!

keskiviikko 20. heinäkuuta 2016 teksti KUNTO PLUS

KUNTO PLUSsan strategiaohjelman ravitsemus- ja treenivinkit tekevät kehosta hoikemman, terveemmän ja vahvemman!

Jos lenkkeily on ikävän raskasta elopainon vuoksi tai epäterveellinen vararengas vatsalla harmittaa, ratkaisu on määrätietoinen suunnitelma, joka yhdistää ravitsemuksen ja liikunnan mielekkäällä ja innostavalla tavalla.

KUNTO PLUSsan strategiaohjelma vahvistaa, kiinteyttää, eikä vaadi nälässä kitumista eikä laske vireystasoa. Rasvanpoltto perustuu yksinkertaisesti siihen, että syödään vähemmän kuin kulutetaan. Näin elimistö joutuu käyttämään omia rasvavarastojaan.

Teoriassa päivittäinen kalorivaje on helppo toteuttaa, mutta käytännön toteutus onkin usein vaikeampi – eiväthän ihmiset muuten kamppailisi ylimääräisten kilojensa kanssa.

Ravinto ja liikunta ovat yhtä tärkeitä

Kiloja ei saa loputtomiin karistettua edes juoksemalla, jos ravitsemustaan ei tarkkaile. Toisaalta syömistä ei pidä myöskään rajoittaa niin rankasti, että muu elämä kärsii. Näkyviin tuloksiin johtavan kalorivajeen saa aikaan uudistamalla sekä ravitsemus- että liikuntatottumuksiaan.

KUNTO PLUSssa rasvanpolttostrategia on laadittu niin, että liikuntaa lisätään ja nykyisiin liikuntatottumuksiin kuuluvia treenejä tehostetaan. Lisäksi syödään ruokaa, josta tulee kylläiseksi vähemmillä kaloreilla. Suunnitelma toteutetaan kaiken kaikkiaan 30 pienellä elintapamuutoksella.

Uudistukset on sijoitettu selkeään viikko-ohjelmaan, josta näkee kunkin päivän treenit ja ateriat. Sinnikkyys kannattaa, sillä tulokset muuttuvat näkyvämmiksi ja tuntuvammiksi viikko viikolta.

Motivaatiosta täytyy huolehtia


Ravitsemus- ja liikuntatottumusten uudistaminen on kouriintuntuvan konkreettista, mutta kolmas tärkeä osatekijä eli motivaatio on hankalammin hallittavissa. Niin pienet kuin suuretkin muutokset vaativat ehdotonta motivaatiota, sillä muuten kilojen karistamisesta ei tule mitään. Motivaatio on yleensä alussa niin hyvä, ettei vauhtiin pääseminen ole ongelma.

Ennen painonpudotuksen aloittamista on syytä silti miettiä, miten motivaatiota saa pidettyä yllä koko hankkeen ajan. Motivaatiosta täytyy pitää huolta ruokkimalla sitä säännöllisin väliajoin uusilla kannustimilla.

Onnistuneen painonopudotuksen perusta kannattaa rakentaa heti aluksi, kun motivaatio on huipussaan. Me tarjoamme siihen tarvittavat työkalut:

  • 12 uutta tapaa liikkua kiihdyttävät kulutuksen huippuunsa.

  • 18 ravintoneuvoa, jotka takaavat kylläisyyden lankeamatta kaloriansoihin.

Ehkä sinua kiinnostaa...