Nainen tekee selällään vatsalihasliikettä
© wichman+bendtsen

Litteä vatsa: ohjelma 1

Treeniohjelmassa tehdään jokaista harjoitetta kolme sarjaa, kukin sarja sisältää 15 toistoa. Lupaamme, että hiki nousee pintaan ja energiankulutus kasvaa!

tiistai 1. maaliskuuta 2016 teksti Marianne Korsgaard

Treenillä kohti litteämpää vatsaa

Ohjelma 1 koostuu neljästä toiminnallisesta, räjähtävästi tehtävästä harjoitteesta, jotka nostavat sykettä ja tehostavat energiankulutusta. Ohjelma vahvistaa vatsalihasten lisäksi selän lihaksia ja auttaa näin parantamaan ryhtiä.

Tämä treenisetti laittaa turbovaihteen päälle treenaamisessa! Toppi ja trikoot + 3 nroa Kunto Plus -lehteä vain 16,90 €

  • Treenaa joka toinen päivä.
  • Muista lämmittely (esim. 20 tavallista istumaannousua).
  • Pidä keskivartalo tiukkana jokaisessa harjoitteessa.

Katso ohjelman harjoitteet täältä:

Harjoite 1: Linkkuveitsi

Harjoite 2: Polkupyörä

Harjoite 3: Istumaannousu

Harjoite 4: Burpee selinmakuulta

Ehkä sinua kiinnostaa...