24 lankkua

Ota tavoitteeksi litteä vatsa ja timmit vatsalihakset.

perjantai 25. marraskuuta 2016 teksti KUNTO PLUS
 24 päivässä voi päästä monillakin eri mittareilla pitkälle. Huomaat harjoittelun vaikutukset viimeistään, kun pukeudut jouluaattona juhlavasti: vaatteet tuntuvat todennäköisesti väljemmiltä 3 viikon lankutuksen jälkeen. Lue seuraavasta, millaisia tuloksia on odotettavissa:

Vyötärö kapenee

Saat kiinteämmän ja kapeamman vyötärön. Kolmessa viikossa vyötäröltä voi lähteä jopa viisi senttiä.

Voimaa tulee lisää

Kun vasta-alkaja aloittaa suunnitelmallisen harjoittelun, tulokset näkyvät nopeasti. Varsinkin voiman lisääntymisen huomaa pian siitä, että pysyy lankussa yhä pidempiä aikoja.
Jouluaattoon mennessä pysyt lankussa kaksi, kolme tai jopa viisi kertaa niin pitkään kuin aloittaessasi.

Tehokkaampaa voimankäyttöä

Lihasvoima on tärkeää, mutta vielä tärkeämpää on, että osaa käyttää voimaa optimaalisesti. Suunnitelmallinen harjoittelu opettaa lihaksistoa hyödyntämään voimaa niin, että treenaat tehokkaammin jo muutaman viikon kuluttua.


Muutama minuutti päivässä riittää tekemään gutaa vatsalihaksille!

Tee vuoropäivinä pidempi lankkuharjoitus ja lyhyempi lankkuharjoitus. Lihakset tarvitsevat vahvistuakseen myös lepoa.

Kirjaudu sivustoon ja lataa lankkuharjoitteiden kuvaukset itsellesi tämän sivun linkistä!

Ehkä sinua kiinnostaa...