KUNTO PLUSsan yhteystiedot

Tilausasiat hoidat kätevästi online-asiakaspalvelussa. Voit myös lähettää sähköpostia asiakaspalveluun. Linkit tällä sivulla.

keskiviikko 27. helmikuuta 2013 teksti KUNTO PLUS
TILAUSASIAT


Haluatko tehdä osoitteenmuutoksen, tarkistaa tilaustietosi tai muuttaa laskutusjaksoa? Voit tehdä sen itse Bonnier publicationsin online-tilaustenhallinnassa:

  • Usein esitettyjä kysymyksiä tilausasioista ja niiden vastaukset näet täältä
  • Automaattinen asiakaspalvelu puh. 0207 608 590 avoinna 24 h.

  • Henkilökohtainen puhelinpalvelu
    0

    207 608 560 

    klo 9.00 - 16.00.
Puheluhinnat (ALV 24 %)
- 0,0835 euroa/puhelu + 0,1717 euroa/min
- ulkomailta tavallinen ulkomaanpuheluhinta
Palvelun nopeuttamiseksi ota esille asiakasnumerosi, kun asioit asiakaspalvelun kanssa.  


Mistä löydän asiakasnumeroni?

Jos sinulla ei ole asiakasnumeroasi tallessa, saat asiakasnumerosi sähköpostiisi täältä

Jos et ole lehden tilaaja, sinulla ei ole asiakasnumeroa.

Asiakasnumero on jokaisen KUNTO PLUS -lehden mukana tulevalla A4-arkilla osoitetietojen yläpuolella. Asiakasnumero on kymmennumeroinen.

APUA SIVUSTON KÄYTTÖÖN

Usein esitettyjä kysymyksiä ja vastauksia, mm. ohjeet kirjautumiseen, käyttäjäksi rekisteröitymiseen tai sähköpostiosoitteen tai salasanan vaihtamiseen, neuvoja siitä, miten toimit, jos olet unohtanut salasanasi tai haluat tilata tai peruuttaa uutiskirjeen täältä.

KUNTO PLUSsan toimitus

Onko sinulla risuja, ruusuja tai hyviä ehdotuksia KUNTO PLUS -lehden toimitukselle? Lähetä mielipiteesi osoitteeseen [email protected]

Huom! Tilausasiat: [email protected].


Kuntoplus.fi

Sivustoa koskevissa asioissa voit lähettää sähköpostia verkkotoimitukselle: [email protected]

 

Ehkä sinua kiinnostaa...